لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران- 118 پزشکی

همچنین پزشک زنان و زایمان لازم است در خصوص مواردی همچون حاملگی خارج رحمی، پارگی رحم، جدا شدن جفت و سقط خود به خودی دانش کافی داشته باشد. سونوگرافی جنین، تعیین جنسیت جنین، سونوگرافی زنان، سونوگرافی سه بعدی، آزمایش پاپ اسمیر، معاینات دوره‌ای زنان، درمان بیماری های اکلامپسی و پره اکلامپسی نیز از دیگر وظایف تخصصی پزشک زنان زایمان است. متخصص زنان و زایمان در حوزه نازایی و باروری، سرطان‌های زنان (سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم)، اختلالات کف لگن و بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی بانوان، کیست تخمدان، عفونت با کلامیدیا، تنبلی تخمدان و…

متخصص زنان

پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی زنان می پردازند.مراجعه به متخصص زنان برای معاینه برای پیشگیری از بیماری ها ، حفظ سلامت و افزایش کیفیت زندگی بسیار مهم است. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد. برای انتخاب بهترین بهتر است در مورد میزان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصیپزشکانمختلف اطلاعات کسب کنید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید.

در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . برای این منظور تست های تشخیصی مختلفی وجود دارد که بهترین آنها قرار دادن ترشحات مخاطی گردن رحم خانم را در معرض دو نمونه اسپرم شوهر و نمونه اسپرم شخص دیگر قرار می دهند ، اگر اسپرم شوهر قادر به نفوذ به داخل ترشحات را نداشته ولی اسپرم شخص دیگری نفوذ کند ، نتیجه می گیریم که اشکال در فاکتور مردانه شوهر است . اختلالات کارکردی یا آناتومیکی ( عضوی ) گردن رحم باعث اختلال در امر باروری می شود . جهت بررسی فاکتور گردن رحم از آزمایشی به نام آزمایش پس از مقاربت استفاده می شود . با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت .

بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. در لیست بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی زیر می توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب و در روز معین نوبت خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است.

همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید. بیماری‌های زیادی مانند عفونت‌های قارچی، اختلال‌های هورمونی زنان و کیست تخمدانی وجود دارند که باعث شده تا شما به متخصص زنان، زایمان و نازایی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی نوبت دریافت کنید.

  • بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید.
  • با مراجعه به بهترین دکتر زنان در تهران، امکان درمان نازایی در کمترین زمان، به بهترین شکل فراهم خواهد بود.
  • همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید .
  • همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند.

یک پزشک زنان و زایمان باید مهارت‌های ارتباط با بیماران در هر سنی، از دختران تازه به بلوغ رسیده تا خانم‌های مسن را بداند تا بتواند بهترین مشاوره‌های مراقبتی و اطلاعات درمانی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. پزشک متخصص زنان و زایمان، وظیفه دارد با معاینات دقیق فیزیکی و تجویز آزمایشات، روش‌های درمانی و داروهای مؤثر، بیماری‌های مربوط به دستگاه تناسلی زنان را به‌موقع تشخیص دهد و درمان کند. اکثر خانم‌ها در طول دوران بارداری و دیگر مراحل زندگی‌شان، بارها نیاز پیدا می‌کنند که به یک دکتر زنان و زایمان مراجعه کنند. انتخاب یک پزشک زنان زایمان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا یک پزشک زنان خوب، با تشخیص و درمان به‌موقع بسیاری از اختلالات، از وقوع بیماری‌های جدی و خطرناک مخصوص زنان جلوگیری می‌کند.

دکتر زنان و زایمان کیست و چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

روش اول که به طور قطع نشانگر وجود تخمک گذاری بوده این است که با استفاده از دستگاه مخصوص ( لاپاروسکوپ ) تخمک را گرفته و مشاهده کنیم و یا اینکه سیر حاملگی را در یک خانم باردار ببینیم . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود . بیماری های مقاربتی ممکن است باعث بسته شدن لوله ها و عدم خروج اسپرم شوند . با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند. تا قبل از مرسوم شدن IVF کمتر از 50 %بیماران نازا می توانستند از درمان نازایی سود ببرند ، در حالی که با متداول شدن IVF، حدود 30 % به این بیماران اضافه شده است . شما ممکن است در سه ماهه دوم بارداری، ناراحتی های اندکی داشته باشید، اما موارد خاصی می توانند آزار دهنده باشند .

حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید. همان‌طور که در بخش‌های ابتدایی مقاله اشاره کردیم، پزشک‌های مختلف با کسب مهارت و تخصص در بخش‌های مختلف درمانی به ارائه خدمات در حوزه فعالیتی خود می‌پردازند. از این امر استنباط می‌شود که پس از تشخیص مشکل به وجود آمده، توسط متخصصین امر میبایست به پزشکی با تخصص در گرایش مربوطه همچون جراح زنان و زایمان برای جراحی‌های حوزه زنان، مراجعه نمود. همچنین به عنوان مثال مرتبطی دیگر، در حوزه فعالیت دکتر زنان و زایمان با توجه به عوامل اصلی تعیین کننده همچون سن، وضعیت زندگی بیمار و ….

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند.

دکتر مرجان سهند

( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . از معاینه واژینال اجتناب شود ، مگر آنکه دلیل مناسبی بر این اعتقاد وجود مجله خبری پزشکی داشته باشد که مادر در حال زایمان است . اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .