متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا- 118 پزشکی

رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود.

بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است. زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. برخلاف مجله خبری پزشکی مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند.

در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود . در این آزمایش از بیمار خواسته می شود که حدود ساعت قبل از زمانی که گردن رحم ترشحات مناسب برای تخمک گذاری پیدا می کند یعنی بین روزهای دهم تا دوازدهم دوره قاعدگی مقاربت انجام داده و برای آزمایش مراجعه کند . از این عوامل می توان به آسیب های بیضوی قبلی ، بیضه های نزول نکرده ، سابقه عفونت اوریونی ، عفونت بیضه ، بیماری های مقاربتی ، قرار گرفتن در معرض اشعه ، مواد شیمیایی و سمی ، سابقه اعمال جراحی در ناحیه تناسلی ، مصرف داروهای مضر و دفعات مقاربت ناکافی اشاره کرد . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد .

در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند .

کلینیک مامایی و بارداری

گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد . به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات لازم صورت بگیرد. برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود.

سندرم تخمدان پلی کیستیک

به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند.

  • اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود.
  • مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است .
  • شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.
  • بنابراین یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید به خوبی به اطلاعاتی که بیمار در اختیارش قرار می‌دهد توجه کند و با پرسیدن سؤالات ضروری از الگوهای رفتاری او آگاه شود.

یکی از اصلی و مهم‌ترین مواردی که می‌بایست در انتخاب پزشک متخصص در هر رشته درمانی مورد توجه و بررسی ویژه قرار گیرد تحصیلات وی می‌باشد. این‌که پزشک در چه دانشگاهی، با چه مدت زمان و کیفیتی کسب علم نموده باشد، نشان از سطح سواد و توانایی‌اش دارد. مسئله مهمی که درباره تخصص پزشک متخصص می‌بایست مورد پرسش قرار گیرد دارا بودن بورد تخصصی است.

متخصص زنان و زایمان